Poate n-ar strica o autoritate care să reglementeze reclamele online

Înainte să fim indignați de chestia asta, hai să ieșim un pic din bulă și să picăm de acord că nu trebuie să fii neapărat retardat ca să pici în plasa adware. Sau scam. Sau ransomware. Sunt din ce în ce mai buni și mai soft băieții, eu mă uit uneori în folderul de spam din email și mă minunez.

De exemplu reclame de genul ăsteia, că asta mi-a sărit în ochi.

Și nu e neapărat de selecție naturală, că e un screenshot făcut de pe un site „de încredere”, unde teoretic cineva fără knowledge avansat în internet ar crede că e o reclamă sigură.

Doar că nu. Pici în plasă și te duci atât de departe, încât nu mai ieși de acolo cu nici o soluție de securitate, dacă nu o ai deja instalată.

Poate ar trebui o autoritate care să reglementeze chestiile astea, să nu fie totul bazat pe buget și pe filtrul platformelor de advertising.

10

No Responses

Write a response