Pericolele tehnologiei necunoscute

Povestire tragi-comică într-un act.

Preambul:

pentru cine nu știe, dupa 20 de ani de așteptare, s-a produs minunea și s-a înfăptuit un McDonalds în Brăila, astfel că acum se poate declara independența de Galați

 

Am dat o fugă la Brăila săptămâna trecută, două zile, să vadă și bunicii de acolo minunea de copil, așa de final de vacanță. La plecarea spre București, am oprit la Mc ca să luăm cafea pentru drum. Partea bună e că au și McCafe și, în sfârșit, ai de unde bea o cafea decentă în oraș.

Intru în restaurant și mă duc spre zona de Cafe și aștept să vină cineva să-mi dea cafeaua, să o plătesc și să plec. La casa de la mâncare mare zarvă, scandal ca la revelion, cu o doamnă care era profund nemulțumită că nu-și primește comanda pe loc.

În locația din Brăila, fiind nou deschisă, sunt deja implementate și display-urile de self service, iar servirea de la case se termină tot cu o coadă pe care o urmărești pe un display și vezi când e gata de ridicat comanda ta.

Supărarea a atins cote și mai mari când a venit un puștan, a arătat bonul și a plecat cu comanda spre masă. „Cum să-i dați astuia, că nici nu l-am văzut la coadă”?

Complicat să vii cu două chestii noi într-un oraș nou, unde există riscul ca multă lume să nu fi interacționat cu tine, ca brand înainte și să aibă niște așteptări diferite de ce oferi tu.

Sper totuși că angajații de acolo au un spor de stres o perioadă, până lumea va adopta tehnologia din restaurant și va înțelege cum funcționează lucrurile, chiar dacă nu le adoptă 100%.

Sau măcar să fie un/o hostess care să fie acolo disponibil la explicat/îndrumat/ajutat, ca să eviți astfel de situații.

 

 

15

One Response

  1. Claudiu
    January 7, 2019

Write a response