OOH a ajuns catwalk pentru reclame…controversate

După ce doi ani la rând au fost niște băieți care au rupt norma la reclame idioate, adică cei de mai jos, cu tot felul de mesaje aruncate prin oraș, au venit acum la rând cei de la Alka.

Întâi: Sartro. Nicăieri în online sau alt mediu, doar ooh. Targetat pe dorei, shaormiști, taximetriști, băieții care se duc în trening la pariuri, ca să se simtă și ei sportivi. Insight beton, fix ăia își fac costume la comandă.

Acum Alka. O cumințenie pe pagina lor de facebook de zici că sunt dulciuri de la mânăstire, nu că au o campanie cel puțin dezastruasă pe OOH.

Ah, dacă măsori o campanie doar în SOV, să zicem că ai succes. Dar când pleci pe insightul de toate femeile sunt curve și oricărui bărbat îi place femeile curve, s-ar putea să o cam dai de gard. Cu ochii închiși sau nu. Aș vrea să stau de vorbă cu omul de la client care a aprobat asta, poate are altă abordare.

Partea interesantă e ca ambele de mai sus ( cred eu) au plecat pe fenta Dedeman. Nonsens dar insightful, chestii care nu îți rămân în cap, dar care te amuză, odată, și a doua oară îți poziționează brandul top of mind. Numai că alora le-a ieșit, dar și pentru că au mers cu asta 360.

Doar OOH, în celelalte canale, liniște totală.

Eh, nu e chiar așa ușor .

40

3 Responses

  1. victor
    June 6, 2018
  2. Cetin
    May 30, 2018
    • andrei
      May 30, 2018

Write a response