O campanie drăgută: Mi-e poftă să fac bine! de la McDonald’s

Cei de la McDonald’s au o campanie mișto, care își propune să facă chestii pentru copiii care au nevoie de atenție și sprijin.

Astfel, între 14 și 20 noiembie, 1 leu din prețul plătit pentru fiecare Big Mac sau McChicken (sandviș sau meniu) vândut se va duce către construirea celei de-a treia Case Ronald McDonald. 

În 18 ani de când activează în România, Fundația pentru Copii Ronald McDonald a sprijinit peste 15.000 de familii în cele două „Case departe de casă” construite în București (în curtea Spitalului Grigore Alexandrescu) și în Timișoara (în curtea Spitalului Louis Țurcanu). În prezent Fundația se pregătește pentru construirea celei de a treia Case.

Casele construite prin intermediul Fundației oferă cazare gratuită și toate condițiile necesare părinților ai căror copii sunt internați în spitale pentru tratamente pe termen lung. Pe toată durata tratamentului părinții sunt aproape de copii, pentru a le oferi toată susținerea și dragostea.

Campania „Mi-e poftă să fac bine” are ca scop principal strângerea de fonduri pentru susținerea activității Fundației Ronald McDonald în România și pentru construirea Casei cu numărul trei. Costurile de construcție se ridică până la 3.000.000 Lei, iar fiecare contribuție reprezintă o parte esențială în strângerea acestei sume.

Sărbătorile vin, se fac chestii frumoase și în extrasezon, nu e neapărat mereu pe vânat de capital.

Îmi place când văd companii care încep să investească mai puțin în media și mai mult în execuții. Parcă sunt mai credibile, nu?

 

71

One Response

  1. Emilian
    November 17, 2016

Write a response