Nu înțeleg strategiile de retenție care ignoră abonații

Mă uitam la clipul ăsta de mai jos și îmi aminteam de perioada când era Mariana însărcinată și de mitocănia oamenilor, în general.

În particular, da, chestiile astea se întâmplă, cu precădere la Regina Maria ( care are super multe bube în cap și pe care le tratează cu indiferență) dar și la alte rețele de sănătate. Cine vine cu abonament stă în pending și este aruncat pe mai multe zile/săptămâni/luni dar dacă te duci să achiți consultația cash prinzi loc imediat, maxim în 2 zile. Pățit pe propria piele de câteva ori.

Cumva același lucru se întâmplă și la companiile de telecom, care au oferte infinit mai bune la prepaid decât la abonamente. Am vreo 5 prieteni care au renunțat la abonament și au o gălăgie de internet + nelimitat apeluri/mesaje și date free pe aplicații față de abonament unde îți dai un rinichi pentru mai mult de 10Gb de net.

Da, știu, la abonamente ai oportunitatea să iei un telefon la prețuri super preferențiale, doar dacă ești mort să iei ultimul model de iphone sau de samsung. Că acum se găsesc telefoane super bune la prețuri mai mult decât decente. Oneplus ( am de un an și merge excelent), Motorola ( m-am jucat cu el și e mai mult decât decent), LG și lista poate continua.

Înainte la telecom era comoditatea și pe asta se miza foarte mult. După 2 ani te obișnuiai deja cu numărul și era un efort prea mare să schimbi numărul, să anunți toată agenda, etc. Acum e super simplu cu portarea.

E absurd să îi ignori cu lejeritate pe cei care îți oferă veniturile sigure, în detrimentul celor volatili. E absurd și din punct de vedere business și al retenției și al user experience-ului.

Dacă nu mă credeți pe mine, citiți ce spun alții, care sunt experți ai domeniului.

 

 

23

7 Responses

  1. ciprian
    July 26, 2018
  2. Vali
    July 25, 2018
  3. Radu
    July 25, 2018
    • andrei
      July 25, 2018
    • Radu
      July 25, 2018
  4. ionica
    July 25, 2018
  5. Mihai
    July 25, 2018

Write a response