Mituri social media: selfsharing

Articol din categoria: atitudini

Selfsharing-ul a început să fie la modă mai târziu decât prețiozitatea, eu zic ca nu are mai mult de 5 ani.

Pentru cei mai tineri sau care nu sunt neapărat implicați în social media, selfshare e atunci când cineva, un producător de conținut ( text, video, audio, foto) postează pe rețelele sociale doar chestiile lui. Nimic altceva, niciodată nu vezi un share de la el.

Raționamentul din spate este acela de autovalidare în fața comunității, te poziționezi superior în nișă, sugerând că nu există altceva la fel de bun pe piață încât să merite să fie distribuit. Cu excepția contentului propriu.

Cumva, chestia cu distribuit informații despre noi e normală și umană, doar că într-o proporție limitată.

Human beings like to share information about themselves. Around 30–40% of everyday speech contains personal information about the speaker1,2, and people will forgo money for the opportunity to disclose information about themselves ( de aici)

De la 35% on average până la 100% e cale lungă și informația transmisă în piață este cumva greșită.

Fie transmiți mesajul că ești autosuficient, și nimănui nu-i plac autosuficienții pe termen lung, fie arăți că ești un om limitat, care nu citește, nu se uită la chestii, în general nu prea are sete de cunoaștere și dezvoltare.

Nu ești cel mai rapid pește din acvariu și nici asta nu e tocmai mișto și de dorit pentru cineva care vrea să fie vedetă și să aibă influență.

Oricât de bună ar fi părerea despre tine, trebuie să fii conștient că nu ai cum să fii cel mai bun, nu ai cum să crezi că oamenii te urmăresc vor crede că ești cel mai bun, nu poți să fake it till you make it în online, unde informația e pe toate gardurile.

Îmi este imposibil să cred că din toată gălăgia internetului nu găsești măcar un link care să merite dat mai departe. Aproape imposibil. Și aici nu vreau să dau exemple cu GM, CEO și alți oameni destul de ocupați care au măcar un link din industria în care activează distribuit zilnic.

Reversul medaliei este că la un moment dat riști să ajungi la fel de izolat în clopotul tău de cristal la fel ca prețioșii, și să nu înțelegi de ce scade și traficul și reachul și influența și ajungi la un moment dat să te trezești singur.

Și cum în social media e importantă comunitatea pe care o ai, engagement sau reach, te-ar putea impacta negativ, pentru că uneori vei avea nevoie ca postările tale să fie share-uite de comunitate și comunitatea va zice pas.  S-a mai întâmplat, e circuitul succesului în natură

Data viitoare vorbim despre beția în care te pot duce culmile succesului online și cât de relativ este acesta, mai ales pe termen scurt.

3 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1 Comentariu nou

    cc nwradu.ro

  2. #3 Comentariu nou

    cc @buhnici

Adaugă reply - Andrei

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.