Mituri social media: prețiozitate

Mi-am propus să fac o serie de articole în care să demontez niște mituri care s-au creat și se propagă între oamenii din social media, o chestie așa, gândită la umbra anilor în care m-am plimbat prin zonă.

Unul din miturile care a prins cel mai bine și care se propagă cu naturalețe este cel al  prețiozității. Cu cât mai inabordabil, cu atât mai bine. E o chestie pornită de pe vremea când twitter era la putere și era cool și funky să urmărești cât mai puțini oameni și să fii urmărit de cât mai mulți.

Erau oameni care propovăduiau follow masiv, de câteva mii de oameni, apoi, după ce ei ți-au dat follow înapoi, bang, le dai unfollow și devii influencer, că na, urmărești 3 oameni și pe tine te urmăresc mii.

În fine, am căzut și eu în păcatul ăsta, dar pe instagram, unde urmăream vreo 100 de oameni și am descoperit la un moment dat că există conturi cu poze senzațional de bune, care așteptă să fie scoase la lumină. Și am început să dau follow din ce în ce mai mult. Măcar 1 pe zi. Și e bine, pentru că vezi mai mult, descoperi chestii noi, te ții la curent.

Cumva, dacă vrei să performezi în social media ( sau nu numai) și aspiri la o poziție de „influencer” trebuie să fii activ și vizibil între ăia pe care vrei să-i influențezi, nu să te incui în clopotul tău de cristal.

Deci, urmăriți mult, citiți mult, descoperiți mult și apoi dați mai departe. Pentru relaxare e instagram, pentru documentare și pus la curent cu chestii recomand în continuare twitter și flipboard. Facebook vine abia apoi pentru shareuit, conversat, dezbătut, likeuit.

Data viitoare vorbim despre o alta chestie nasoală, care cumva ține tot de prețiozitate, și anume de self sharing și refuzul de a da share altcuiva în afară de tine.

13

One Response

  1. Malin
    August 6, 2017

Write a response