Mici detalii care fac diferenţa, mai ales în PR

De cele mai multe ori, detaliile fac diferenţa. Atât în viaţa de zi cu zi cât şi în relaţiile profesionale sau de business pe care le avem. Multă vreme am zis că nu voi scrie despre o anume întâlnire pe care am avut-o în 2013, cu cineva dintr-o companie, în urma unui articol scris aici. Uite că am s-o fac acum, pentru că vreau să evidenţiez diferenţa făcută de abordare şi deschidere.

Anul trecut am scris de Provident. De fapt am scris de cei de la McCann, pe care i-am felicitat pentru curajul de a alege să comunice pentru cei de la Provident, o companie care nu are o imagine tocmai bună în România. Cei de la Provident au vrut să ne întâlnim, să stăm la povești vreme de o bere și să-mi explice ce fac ei. Atât. Fără nici o presiune, fără nici cea mai mică încercare de a-mi influența părerea sau alte tertipuri subliminale. A fost o discuție deschisă, în care reprezentantul lor mi-a răspuns la toate întrebările și a încercat să facă lumină unde nu aveam o imagine clară. Și asta a fost. Mai mult decât decent.

Acum partea a doua.

Săptămâna trecută primesc un mesaj pe facebook de la o tipă. Apropo de abordările de business pe chat-ul de facebook, a scris foarte bine Claudia. Revenind. Până săptămâna trecută, link-urile din dreapta blogului erau adunate sub titlul de ”merită citit”. Așa cum spuneam mai devreme, primesc un mesaj pe facebook de la o tipă, Livia Camciuc, pe numele ei,  care îmi spune foarte contondent și agresiv că formularea respectivă este marcă înregistrată a companiei pentru care lucrează ea și dacă în termen de 30 de zile nu schimb titlul blogroll-ului, vom suporta consecințele legii și ei nu vor face rabat de la asta.

merita citit

Am schimbat la vreo 2 ore distanță titlul, că nu asta era un capăt de țară, dar aș fi făcut asta și dacă mi se atrăgea discret atenția asupra problemei. Plus că nu era cazul vreunui prejudiciu creat companiei. Deși prima reacție a fost să imping lucrurile până în ultimul moment de dinaintea acționării în instanță, adică al medierii.  Dar na, acum am rămas cu o părere proastă și despre reprezentantul firmei, și despre firmă. Absolut gratuit, dintr-un exces de zel care nu se justifică în nici un fel.

Dar după articolul ăsta m-am răzgândit.

8

20 Responses

  1. nornegru
    March 5, 2014
  2. Jules
    March 5, 2014
  3. SagittariuS
    March 5, 2014
  4. Pavel
    March 4, 2014
  5. Andrei Crivăț
    March 4, 2014
  6. Pingback: Merită citit! | Andrei Crivăț March 4, 2014
  7. Ceriza
    March 4, 2014
  8. Andrei
    March 4, 2014
  9. ruxa
    March 4, 2014
  10. Madalin Blidaru
    March 4, 2014
  11. Ceriza
    March 4, 2014
  12. Marius Matache
    March 4, 2014
  13. Dana
    March 4, 2014
  14. Camil
    March 4, 2014
  15. Andrei
    March 4, 2014
  16. Stefan Murgeanu
    March 4, 2014
  17. Camil
    March 4, 2014
  18. cart00n
    March 4, 2014
  19. Andrei
    March 4, 2014
  20. richie
    March 4, 2014
  21. Dana
    March 4, 2014

Write a response