Marketing: percepții și oferte la români

Mai devreme am avut o discuție cel puțin interesantă pe twitter pe tema unui cadou oferit de cei de la Elefant.ro, care oferă 90 de lei discount la o comandă minimă de 299 de lei, dacă te abonezi la newsletterul lor.

elefant2

elefant

E o campanie clasică de mărire a bazei de date dar și cu componentă de creștere a vânzărilor. Numai că, odată cu apariția promoției, au apărut și vocile nemulțumite, care acuzau comerciantul că încearcă să tragă o țeapă sofisticată și să ducă publicul în eroare.

Câteva observații:

– cineva care îți oferă o reducere de 30% (90 de lei din 299 inseamna 30,1%) nu caută să-ți tragă țeapă, excepție făcând cazul în care e idiot de-a dreptul
– prima întrebare pe care ar trebui să și-o pună persoanele revoltate că nu primesc 90 de lei gratis este următoarea :” de ce mi-ar da cineva 90 de lei gratis? doar pentru că le spun un email?”
– in secțiunea de ”termeni și condiții” scrie clar despre condiția în care pot fi folosiți cei 90 de lei
– încă nu ne-am obișnuit că lucrurile gratis nu sunt neapărat bune sau date cu bună intenție.
– un magazin online e un business care se susține cu vânzări, nu cu adrese de email și cu bani aruncați aiurea în piață.
– nimeni nu citește termenii și condițiile.

elefant1

Altfel, îi acuzăm pe alții de românisme și de tertipuri ordinare, cu o lejeritate extraordinară, doar pentru că au tupeul să nu ne dea ceva gratis.

I rest my case, spuneți voi dacă greșesc undeva.

16

10 Responses

  1. Pingback: Linkuri de weekend April 4, 2014
  2. Andrei
    April 3, 2014
  3. Nwradu
    April 3, 2014
  4. Mihai
    April 3, 2014
  5. Alex
    April 3, 2014
  6. Lucian Mustață
    April 2, 2014
  7. Andrei
    April 2, 2014
  8. Marius Sescu
    April 2, 2014
  9. Mimanu
    April 2, 2014
  10. Andrei
    April 2, 2014
  11. Piticu21
    April 2, 2014

Write a response