Marketing macabru

Romania, tara marketingului macabru si a rating-ului necrofag. Nu ne intereseaza ca suntem intr`un mare cacat din toate punctele de vedere. Nu dam doi bani ca la iarna o sa inghete mii de oameni in case pentru ca preturile la caldura vor exploda. Ne doare in cot ca guvernul vrea sa monitorizeze tot ce se consuma in tara asta indemnandu`ne sa pastram bonurile fiscale, pentru ca pe viitor e posibil sa primim o parte din banii cheltuiti inapoi. Astept sa vedem cand apar taxe noi. Si vreau sa il vad pe ala care se duce sa obtina deducerea cu bonuri de la prezeervative. Asta ar fi tare. Costurile cu fututul se ridica la 100 de lei pe luna, suporta statul 20.

Dar sa revin la ce ziceam mai sus. Nu intereseaza pe nimeni toate astea. Pentru noi important e sa fim pusi la current cu ce se mai intampla dupa ce dispare cineva sau moare altcineva. Si suntem foarte interesati sa stim tot, sa avem subiecte comune de discutie cu babele din RATB. Am avut Elodia, acum avem Madalina Manole. Pe toate posturile TV vezi zi de zi cate un reportaj despre defuncta, sot, mama, tata, vecin si mai stiu eu despre ce persoana care i`a vandut un covrig vreodata. E incredibil cum poate fi promovata moartea in Romania. Si e la fel de incredibil cum mare parte a acestui popor este captivata de astfel de povesti. Tot ce imi vine in minte acum este o replica spusa de Andrei Gheorghe intr`o piesa a celor de la Parazitii [Dreptul la replica] si anume ca : “Romania este cea mai buna idee care s`a intamplat vreodata romanilor!”.

10

No Responses

Write a response