Legătura dintre lumânări, sport, software şi bere

Articol din categoria: andreiu

Nu poate fi alta decât #clujbrandstour. Dacă episodul trecut v-am povestit ce s-a întâmplat în prima zi, a venit şi rândul celei de-a doua la deconspirare.

Ziua am început-o la „Lumea Lumânărilor” unde Ruxandra ne-a explicat ce şi cum înseamnă chestia asta cu lumânările. În primul rând am aflat că nu există şcoli sau cursuri de calificare pentru aşa ceva. O faci „pe furat” de meserie. Ea are cam 5 ani de experienţă. Pe lângă asta, am aflat că biserica are monopol pe lumânările alea obişnuite, de aprins la vii şi la morţi. Na, să câştige şi ei un ban cinstit. Revenind la lumânăresele de la Cluj, una din primele informaţii care ne-au fost date a fost că lumânările nu se fac din ceara. Ceara este doar cea de albine. Restul sunt parafine, stearine sau soia.

Am văzut şi o chestie foarte mişto făcută acolo. Bine, mai erau şi cu alte echipe dar cred ca erau ciorne ceva, cu roşu şi albastru.
Lâsând gluma la o parte, sfatul de plecare al Ruxandrei a fost să ardem lumânările, nu să le ţinem pe post de bibleou, că ăsta le e scopul în viaţă. Am plecat şi cu ceva cadou, dar mai pentru iarnă, când ne-o lovi romanstismul şi spiritul sărbătorilor în bot.

A urmat apoi la sala Gimmy a lui Liviu Alexa. Pe lângă faptul că este suspect de mare, pe 2 etaje, ceea ce se traduce în spaţiu suficient de lucru şi pentru aparate, nu să te calci în picoare,  mi-a plăcut foarte tare şi strategia abordată. A mers exact la oamenii trecuţi de prima tinereţe, care se sfiesc să meargă la sală, ori din pricina aspectului ori a delăsării. Un abonament costa în jur de 100 de lei şi îţi dă voie să faci cam ce vrei. Tare.  Ah, Liviu a ţinut să ne atragă atenţia un pic asupra sănătăţii şi ne-a oferit nişte suplimente, dar şi un abonament vip valabil 10 ani. Poate până atunci ajunge şi la capitală să nu fi stricat orzul pe gâşte.

Seara s-a încheiat cu vizita la Arobs. Adică unul dintre importanţii producători de software de pe la noi din ţară. Mai ales pe GPS şi sisteme de tracking. De la maşini, neveste, copii până la bunici pot urmări pe oricine. Acum vor să lanseze şi tableta proprie, dar şi un nou GPS, pe care am avut ocazia să îl testez în drumul de întors acasă. Da, ni le-au dat în teste fără posibilitatea de returnare :D.

Să nu uit! Arobs e singurul loc din Cluj unde m-aş angaja fără să stau prea mult pe gânduri. Din două motive: multe fete frumoase şi deştepte în firmă şi…aici vine partea mişto, au bar la subsolul unuia dintre sedii. Ce poate fi mai tare decât să scoţi o gagică la bere fără să ieşi din clădire? Aştept să văd dacă se eliberează vreun loc pe acolo.

Apoi, ca nişte pişcotari veritabili, am încheiat ziua la Berăria Ursus. Mi-a plăcut locul foarte tare şi berea a fost foarte ok, deşi eu nu sunt mare fan al berii nefiltrate. Cel puţin aşa ţin minte.

Cluj Brands Tour este un eveniment TVdece realizat cu spijinul Primăriei Cluj-Napoca.

Sponsori principali: FarmecNapolactUrsusJolidonElectrogrupArobsLiliac,
GimmyLumea lumânărilor.
Partener media: 24 FUN Cluj.
Parteneri:
Hotel AthosBistro MaitresseAutonom Rent-A-CarWebfactor

 

 

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.