Integrarea offline-online nu trebuie să dea bătăi de cap nimănui

Articol din categoria: andreiu

Săptămâna trecută am mers 2 stații cu metroul pe M2. Ajung într-un metrou colantat cu campania Carrefour, campanie mișto realizată, afișele de bun simț, nimic neobișnuit.

Îmi sare în ochi afișul ăsta de mai jos, cu ofertă la scooterul ăla care a înnebunit pe toată lumea, de îl vezi prin toate parcurile și nu numai, de la copii la oameni în toată firea.

Tagetare foarte bună, metrou, pe linia M2, adică aia cu toți corporatiștii care și-ar permite să-l cumpere. Ce le-a scăpat celor de la Carrefour din vedere sunt următoarele:

  • corporatiștii de pe M2 sunt heavy users de smartphone. Penetrarea internetului mobil între ei este de peste 90%
  • corporatiștii de pe M2 sunt native în window și online shopping.
  • pierd trafic și lead-uri dpdv digital cu un afiș incomplet.

Dura mai puțin de 1 oră să facă un landing page dedicat și un link custom ( www.carrefour.ro/scooter ) și să valorifice argumentele de mai sus. Poate și valoarea conversiei creștea.

Eu am vrut să intru pe site să văd mai multe detalii, dar m-am lăsat păgubaș. Mai târziu am uitat, mi-am amintit acum când am găsit poza prin telefon.

Nu trebuie să fie complicat, integrarea nu offline-online nu trebuie să dea bătăi de cap nimănui. Uneori e nevoie doar de un link sau un landing page simplu pentru a oferi un plus valoare pentru usability.

Cu plăcere.

2 comentarii Adaugă comentariu

    • #2 Comentariu nou

      a facut si tesco acum multi ani chestia asta, nu inventam noi apa calda. macar sa invatam sa o folosim unde trebuie

Adaugă reply - andrei

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.