Cât vom mai insista cu inutilele carduri de fidelitate?

Dacă intri la farmacie să cumperi prezervative sau bețișoare de urechi, ești întrebat dacă ai card de puncte. Dacă nu ai, ești întrebat dacă nu vrei să faci unul.

Dacă mergi la supermarket ești întrebat de card de puncte. Dacă nu ai, ești întrebat dacă nu cumva vrei să îți faci unul.

La mall ai nevoie de card de puncte. Râdeam prin iarna acestui an cu prietenul Dragnea că la Mall Vitan, dacă faci cumpărături de 700 de lei și ai card de puncte, câștigi pe loc UN bilet la film. Unul, nici măcar 2, să te duci cu cineva. Trebuie să spargi 700 de lei, să ai card și să-ți dea ei un bilet de 30 de lei cadou!

La benzinărie ești întrebat de card de puncte. Ca fapt divers, am un lanț de benzinării preferate de unde alimentez mereu care mi-a făcut acum vreo 6 ani card de puncte. În ultmii 3 ani fac în medie cam 2 plinuri pe lună, deci undeva la 100 de euro îi las acolo. Folosind cardul am strâns vreo 30 de lei în 6 ani. Vax albina.

Acum serios, băi oameni de marketing, în loc de carduri de puncte, pe care le folosesc toți și care nu mai interesează pe nimeni ( pentru că nu există avantaje concrete ci doar promisiuni) nu mai bine faceți o strategie cum trebuie de retenție și loializare? Învățați citind cartea asta. Nu e greu, dar trebuie voință.

Serios, mai e cineva în 2016 care se duce la un anumit furnizor de servicii pentru că are card de puncte acolo?

18

8 Responses

  1. parintele
    June 29, 2016
  2. Florin Dediu
    June 25, 2016
  3. Marian
    June 24, 2016
  4. Gabi Miron
    June 24, 2016
  5. Ecaterina
    June 24, 2016
  6. Alex
    June 24, 2016
  7. Marius Matache
    June 24, 2016
    • Andrei
      June 24, 2016

Write a response