ING a fost jos o jumătate de zi. Să ne învățăm minte

Ieri ING a fost down cam jumătate de zi, timp în care nu au funcționat nici bancomatele, nici pos-urile, nici aplicațiile de web sau mobile banking.

O grămadă de oameni s-au inflamat ( pe bună dreptate) pe internet și plângerile au curs lanț la adresa lor. Ăsta e un revers al medaliei, în momentul în care tu ai cei mai mulți clienți tineri și cu acces la net.

Au revenit seara târziu cu un mail evaziv, în care se explică cum că ceva cu furnizori și investigații și eforturi. Chestii care nu interesează pe nimeni, absolut pe nimeni.

Explică-i ăluia care a încercat să plătească coșul de la hypermarket și nu a putut că tu faci nu știu ce eforturi să rezolvi.

Ce învățăm de aici? Că ING merge pe mâna unor IT-iști care gândesc ca toți ai noștri, nouă nu ni se poate întâmpla, lasă că merge și așa.

Și că nu există un plan de criză, la nivel de intervenție, PR, comunicare and stuff. Aveau în mână toată mașinăria de făcut spam, sms, push alerts, mails și au preferat să meargă pe burtă.

Au reacționat pe facebook și twitter când a escaladat problema. Jos pălăria pentru cine la face social media.

Și încă o chestie: frate, hai să ne mai ținem banii și offline. Adică la saltea, cash, peșin. Pentru că pot veni la un moment dat niște situații d-astea în care să rămâi în curu gol pentru că ai toată încrederea în plastic money.

Și mă mai gândesc la o chestie: având în vedere câte comisioane plătesc eu la ING pe persoană juridică, faptul că nu mi-am putut accesa banii vreo 6 ore n-ar trebui penalizată cumva, poate chiar prin OPC?

ing

 

48

7 Responses

  1. Catalin
    September 13, 2016
  2. Mache
    September 13, 2016
  3. Gigel
    September 11, 2016
  4. Mihai
    September 11, 2016
  5. Honey
    September 11, 2016
  6. Laura
    September 11, 2016
  7. 8200
    September 11, 2016

Write a response