Începem să ne săturăm de radiourile comerciale?

Pentru cei ce plâng de radiourile de la noi, vă spun că sunt peste 20 de posturi de radio care emit în București și din astea doar 4  sunt d-astea super comerciale, care difuzează toate manelele contemporane produse de Moga.

Și aici mă refer la KissFm, ZU, Radio 21 și ProFM.

Mai avem niște posturi nișate, cum ar fi  Trinitas sau Vocea Speranței, pe care nu le luăm în calcul.

Avem posturi care se bazează foarte tare pe conținut: EuropaFM, DigiFM, Sport Total FM, RFI și România Actualități ( aici le includem pe toate) și  o fac al naibii de bine.

Mai sunt vreo 4 posturi nișate exclusiv pe muzică: Dance FM, Music FM, Magic FM, Vibe FM și Național Fm, despre care nu știu ce să zic, eu ascult doar Music FM în mașină când nu am chef de vorbărie.

Mai nou, a prin elan moda stațiilor Adult Contemporary, alternative nation and sound. Guerrilla, Tananana, Radio7, Gold FM și Smart FM care dau muzică bună, au emisiuni cu realizatori ok și încearcă o altă abordare față de ce ne-a obișnuit comercialul.

Vreau să cred că toate abordările astea și noile deschideri sau redeschideri de stații sunt făcute pe baza unor studii care arată că merită și că lumea s-a cam săturat de heavy rotation-uri făcute de niște experți necunoscuți, playlist-uri realizate din 5 melodii și intervenții scurte și tarde ale unor DJ palizi.

În topul preferințelor mele sunt EuropaFM la matinal, RFI pentru știri, Gold FM și Tananana pentru muzică iar seara merg pe Guerrilla pentru LogOut.

Nu stăm chiar atât de rău, trebuie doar să privim topurile. Că e ca la alegeri.

Deși unii sunt mai puțini, au public fidel și d-aia ies primii în topuri, că opoziția e divizată.

12

5 Responses

  1. ratonbox
    June 30, 2016
  2. Stefan
    June 27, 2016
  3. Anonim
    June 26, 2016
  4. Razvan
    June 25, 2016
  5. Cronicarul
    June 25, 2016

Write a response