Hei, creativule, da-ți-ai seama când să te oprești

Probabil știm cu toții de paginile cu ”Hei [insert ceva aici] apărute în ultima vreme. Numai eu am văzut azi vreo 3, cu hei agency, hei human sau ceva de genul, cu o pisică, hei căldură, hei apă caldă și altele. Primele au fost alea cu ”hei fato” și ”hei băiete”. După ele, o pleiadă de replici forțate, total anapoda, nici o potrivire cu contextul, făcute de dragul de a face și noi.

Marea problemă a noastră este că nu știm când să ne oprim. Mă rog, nu știm când să nu încercăm să copiem ceva viral deja.

Dacă alea două pagini au fost făcute deja și s-au dus, s-au viralizat, de ce insiști să fii ”super creativ și inovator” făcând fix același lucru, doar că modificat un pic? Crezi că lumea de pe net nu știe de existența anterioarelor?

Majoritatea copiilor sunt răsuflate, exact cum ziceam în primul paragraf. Nici măcar un zâmbet.

Nu mai bine ne punem creierul la contribuție și facem altceva mișto? Inventăm un alt concept care să rupă facebook-ul? Sau stăm în banca nostră și nu ne facem de râs?

20

6 Responses

  1. Marian
    January 9, 2016
  2. Ana
    January 8, 2016
  3. vali
    January 8, 2016
  4. Revo
    January 8, 2016
  5. idaho
    January 8, 2016
  6. Nea Ilie de la Sculărie
    January 8, 2016

Write a response