Cui mai folosesc newsletterele?

În ultima vreme am întâlnit oameni din ce în mai sceptici atunci când vine vorba de newslettere. Ori că durează mult colectatul de date, ori că o bază relevantă de închiriat e scumpă ori că nu aduc destule conversii şi altele.

Pe de o parte e de înţeles. Ajungi mai uşor la client prin facebook sau google, e mai uşor şi pentru tine şi pentru el. Experienţa mi-a arătat că uneori poate fi şi mai ieftin pentru tine. Pe de altă parte, e o pierdere, pentru că faţă de ad, newsletterul rămâne în inbox şi te poţi uita peste el mai târziu.

Dar ca şi în cazul presei, cui foloseşte un astfel de newsletter? Voi l-aţi deschide? Aţi arunca măcar un ochi peste el? Că eu am ales să-l şterg instantaneu.

nl cretin

7

8 Responses

  1. mannes
    January 26, 2014
  2. soso
    January 11, 2014
  3. PTC
    January 9, 2014
  4. un muc
    January 8, 2014
  5. Gabriel Ursan
    January 8, 2014
  6. Andreea
    January 8, 2014
  7. Radu
    January 7, 2014
  8. BogDan
    January 7, 2014

Write a response