Cum facem online în 2015?

Nu știu dacă ați avut vreodată nevoia sau ocazia să intrați pe vivre.ro, un site care entuziasmează toate gagicile, că e frumos, că e dragu, că e scumpi sau pur și simplu a-do-ra-bil. Whatever, e un fel de h&m sau zara home, cu tot felul de tâmpenii  chestii simpatice pentru casă.

Eu am ajuns acolo trimis fiind după niște ghirlande de grădină. Moment în care m-am lovit de refuzul site-ului de a-mi afișa orice informație de pe el până nu-mi fac cont. Ceea ce mi se pare de maximă intruzivitate,  nu mai zic de bun-simț sau etică profesională. E aproape echivalentul lăsării unei garanții materiale în momentul în care ai intra în Carrefour. Să fie acolo, lasă că mai vedem noi.

vivre

De ce e nevoie de cont creat înainte de a vedea oferta site-ului? E cumva club privat? Dacă da. pune-l parolat.

Bineînțeles că nu am stat să-mi fac cont, doar pentru a le mai da lor o adresă de mail unde să facă spam. Cât despre ghirlande, am comandat la chineji, pe aliexpress, cu 15 dolari bucata ( 10 metri de ghirlandă luminoasă), acum aștept să vină.

Și da, ăsta e nivelul nostru de înțelegere al online-ului în 2015. Totul cu forța, să luăm date, să avem data-base să gâfâie serverul, să luăm tot ce putem de la user.

Și apoi să mergem pe la conferințe să batem câmpii că userii sunt idioți, nu știu ce vor, nu au încredere în plățile online și în ecomm și e nasol.

19

15 Responses

  1. adi
    January 11, 2016
  2. Marian
    June 23, 2015
  3. haivas
    June 23, 2015
  4. nFo
    June 23, 2015
    • Andrei
      June 23, 2015
  5. Ciprian
    June 23, 2015
  6. Marian
    June 23, 2015
  7. Arhi
    June 23, 2015
    • Andrei
      June 23, 2015
  8. Ovidiu
    June 23, 2015
  9. Arhi
    June 23, 2015
  10. eftimie
    June 23, 2015
  11. Arhi
    June 23, 2015
    • Andrei
      June 23, 2015

Write a response