Experiența Real Madrid

Articol din categoria: andreiu

Weekendul trecut am fost invitat de Nivea Men România să petrec 4 zile alături de Mariciu să experimentăm atmosfera din jurul clubului Real Madrid.

Despre centrul de pregătire am povestit în articolul precedent, despre ce a urmat apoi în ziua meciului vreau să vă povestesc un pic.

Înainte de meci și de turul anunțat al stadionului am fost duși într-o locație specială a celor de la Nivea, unde ni se promiseseră niște surprize, dar fără prea multe detalii. Nu știam la ce să ne așteptăm, credeam că vor fi ceva activări drăguțe în jurul brandului și cam atât.

Prima surpriză a fost prezența lui Arbeloa. Alvaro Arbeloa, legenda care a început fotbalul la Real Madrid, a trecut pe la Deportivo, Liverpool și WestHam dar s-a consacrat tot la Real. Liga Campionilor, doua titluri europene si un titlu de campion mondial. Cam atât a adunat băiatul ăsta cât timp noi ne uitam la televizor la meciuri.

Acum este ambasadorul Realului, un tip de o modestie extraordinară, al cărui mesaj a fost concentrat în jurul obiectivelor stabilite și a muncii susținute să ajungi acolo, mai ales dacă vrei să ajungi să fii căpitan la Real. Nu merge cu fentat fotbalul, nici performanța.

A doua surpriză, total neașteptată, a fost prezența lui Roberto Carlos. Aici nu mai este nevoie de nici o precizare, legenda legendelor. Războinicul de pe teren a devenit un tip super carismatic, jovial, super lejer, a stat cu noi la povești, s-a băgat și la masa de futsball și ne-a invitat la meci.

Stadionul impresionant, o adevărată mașinărie, un sistem complex și complet unde totul se desfășoară matematic, toată lumea știe exact când și ce are de făcut.

Impresionant ar fi cuvântul potrivit pentru a rezuma cele 4 zile la Madrid.

Pentru o impresie documentată video, las mai jos și clipul lui Mariciu.

 

Cu mulțumiri pentru Nivea Men România!

 

5 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1 Comentariu nou

    Super tare! Felicitari pentru experienta asta!

  2. #2 Comentariu nou

    Arbeloa modest? Vezi cum se porcaieste cu Pique pe twitter.

    Impresionant era daca va intalneati cu Florentino Perez, cumparatorul ultimelor baloane de aur.

  3. #4 Comentariu nou

    Sunt incredibile echipele astea mari pe partea de marketing. I-am prins o dată pe cei de la FCSB/Steaua la Sun Plaza și păreau foarte plictisiți că fanii veneau să facă poze cu ei. În contrast cu cei din Spania și Anglia care stau și câte o oră după meci pentru autografe.

    • #5 Comentariu nou

      bai, sunt corporatii, nu mai sunt de mult simple echipe

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.