Exercițiu de imaginație în marketing

Am avut în seara asta o discuție cu un amic mai deștept decât mine ( uneori e bine să ai prieteni mai deștepți, câteodată chiar recomandat) despre subiectivism în business, mai ales în marketing și brand.

Discuția a evoluat până la punctul de influenceri, campanii, key opinion leaderi ( am stabilit deja diferența) și cum sunt aceștia aleși pentru a lucra sau nu cu un brand. Să zicem că, aleator, e vorba chiar de brandul de care te ocupi.

Acum, se poate spune despre tine că ești un profesionist desăvârșit dacă alegi să lucrezi cu un om pe care îl detești în viața de dincolo de job, dar este perfect relevant brandului?

Să presupunem că Gigi Becali ar fi brand manager la Lucky Strike ( aleg brandul ăsta deși am virat spre IQOS pentru că nu activează deloc în online și nu poate zice cineva că e vreo tușă dată cu manta). Eu fiind devotat LS timp de vreo 10 ani, știind toată lumea asta, fiind considerat un early adopter și fan devotat brandului?

Ar lucra Gigi Becali cu mine? Dacă da, ar fi profesionist și ar prevala interesul brandului în fața opiniei personale, deci subiective?

Tu, dacă ai fi Gigi Becali, ai lucra cu mine? Tu fiind marele stelist și eu marele dinamovist și având păreri total opuse?

Nu am un răspuns aici, deși am lucrat cu oameni care nu sunt tocmai în cercul meu de încredere, pentru că se potriveau brandului sau campaniei, i-am ales. Nu știu însă dacă aș putea lucra cu cineva despre care am o părere proastă.

Dar e o discuție deschisă, încă nu am un verdict.

 

21

No Responses

Write a response