Educația cu forța e bună. Chiar și prin reclame

force

Oamenii conștientizează pericolul atunci când sunt puși să se confrunte cu el, în majoritatea cazurilor. De obicei, îl adoptăm pe ”lasă că merge și așa” până când nu mai avem ce face și trebuie să acționăm pentru a repara efectele. Ne este foarte lene să prevenim și să combatem cauza.

Când lucram în asigurări și vindem asigurări de viață ne învățaseră la traininguri să întrebăm potențialii clienți dacă știu când le expiră certificatul de naștere, atunci când erau circumspecți asupra nevoii unei asigurări. Atunci conștientizau că ăla e singurul document care nu are dată de valabilitate și poate expira oricând.

Așa e și cu mersul la stomatolog. Eu am învățaț lecția asta pe pielea mea. Reclama asta e bună. Prezintă exact efectul pe care îl produce neglijența. Așa ar trebui să fie toate reclamele, mai ales mesajele alea de interes public, difuzate în fiecare pauză pe tv și radio.

foto via shutterstock

24

2 Responses

  1. soso
    April 28, 2014
  2. Roxana
    April 25, 2014

Write a response