După Social Media Summit București 2014

Azi a avut loc #smsbucuresti 2014, conferința deja de tradiție despre Social Media și nu numai.  Ce am văzut, ce mi-a plăcut, ce nu și cu ce am rămas:

– lumea distribuie stupidități din răutate, dezinformare și prostie. dacă am sta un pic și am gândi asupra informațiilor scandaloase care ne ajung în timeline, ne-am da seama că de fapt nu e chiar așa. De asemenea, companiile să răspundă prompt și să aplaneze escaladarea crizei. 

– va fi un an al reevaluărilor, un an de tras linii și concluzii. E nevoie de strategie și de viziune pe termen lung

– concurența e bună pentru că trebuie să crești calitatea (sună a truism, știu)

– multe fețe noi, ceea ce e bine. Oameni noi înseamnă suflu nou.

– prezentarea lui Cătălin Dobre de la McCann a fost mișto, o pagină de facebook în loc de ppt. Creativitate până la maxim. Dacă îl excludem pe ghiță ciobanul din ea, ar fi de recomandat ca model.

Pe de altă parte agenția susține sus și tare ba că vremea blogărilor a trecut, ba că social media nu e foarte ok cu un om intern (că un om bun te costă mult), dar astea sunt deja discuții întâlnite peste tot și e oarecum normal să reacționeze așa când e vorba de bani.

Revenind, m-a bucurat să văd oameni noi, interesați de fenomen, atât din companii cât și din agenții. E semn că e loc de mai mult și de mai bine. Și că evenimentele de genul ăsta sunt binevenite.

11

2 Responses

  1. Gabriel Ursan
    February 21, 2014
  2. Tea Slabeste
    February 20, 2014

Write a response