Dragă bancă, poştă, stat, nu-i aşa că ai putea?

customer care

– Unde trebuie plătită asta? – La bancă sau la cec sau la poştă! -Păi nu ajung, că acolo închide la 5-6 şi eu abia pe la 6 jumate scap de la muncă.

 

Am auzit asta şi am spus-o şi eu de atât de multe ori încât a ajuns să mi se pară banal ca bună-ziua. Şi cu toate astea, putem identifica o reală problemă aici, mai ales pentru oamenii care nu folosesc plăţile online. Da, ştiu, toată lumea ar trebui să plătească online, să aibă cont pe ghişeul.ro şi alte alea, dar ghici ce: nu e aşa. Şi aici mă gândesc la ai mei, care sunt oarecum în afara zonei de online.

Şi mă gândesc acum, ştiut fiind faptul că programul de lucru al oamenilor care încă mai muncesc în România şi nu aşteaptă ajutor social, oare de ce nu se gândeşte nimeni să adapteze programul băncii/poştei/trezoreriei sau alţi furnizori de servicii, astfel încât să fie toată lumea fericită?

Un program de la 11 la 20 nu cred că ar omorî pe nimeni.  Dar ar presupune că vrem, că ne pasă, că arătăm interes faţă de oameni şi facem customer care ca la carte.

 

foto via Shutterstock

20

4 Responses

  1. Dan Teleleu
    June 6, 2014
  2. criserb
    June 4, 2014
  3. Alex Mihăileanu
    June 4, 2014
  4. Raul
    June 4, 2014

Write a response