Două mișto cu Pepsi, despre cum să fii un brand cool

Așa cum spun și în titlu, vă arăt mai jos două chestii mișto făcute de Pepsi și care cumva definesc elementul de ”coolness” pe care îl vor toate brandurile.

Prima:

La începutul verii, Pepsi a lansat #canchallenge, unde fanii erau îndemnați ( ar merge și provocați, dar termenul de promovare este deja epuizat) să deseneze o doză de Pepsi așa cum o văd ei. Chiar și eu m-am jucat cu o doză, a ieșit mișto, din punctul meu de vedere. Dar nu despre mine e aici. Revenind, Pepsi a îndemnat oamenii ăștia să deseneze doze și să se distreze făcând asta.

Doar că povestea a mers mai departe, ei alegând 3 modele desenate de fani și scoțând pe piață 1 milion de doze personalizate de fani. A se vedea în poză. Nu e profi, e făcută în bucătăria mea.

Mă gândesc că te simți bine ca fan să îți vezi desenul pus pe doză și scos în piață. Și mie mi-ar fi plăcut, recunosc.

Ce ziceți, vor reacționa fanii la alte challenge-uri pe viitor? Eu zic că da.

A doua:

Timp de niște ani, Pepsi și Jeff Gordon ( cam cel mai bun pilot din Nascar) au avut o relație de endorsement. Care a dat niște super faze. Aveți aici un exemplu, de cum au putut să se joace.

Acum Jeff a zis că se retrage. Și Pepsi a zis că nu se poate retrage așa, oricum. Și au făcut clipul ăsta.

https://www.youtube.com/watch?v=mLZZTmn0sAM

 

Pentru că uneori e nevoie de mai mult de branduri, bugete și briefuri pentru a realiza lucruri mișto. E nevoie de respect și apreciere.

12

No Responses

Write a response