De ce trebuie să facă brandurile educație în social media?

Articol din categoria: andreiu

Miercuri a făcut kaufland o glumă pe social media. Că e bună, că e sexistă, că e de autobază, deja nu mai contează. Mi-a plăcut de ei că au avut curaj, că nu au dat în spate, nu există nici un argument atât de solid încât să-i punem la zid. Au avut și un comeback la campanie, dar deja se dusese.

Toate bune și la locul lor până a început social media să explodeze pe subiect și să pună kaufland la zid, cum că asta nu mai e abordare corectă și ar trebui sancționați nu știu cum. Citisem un comentariu excelent, nu mai știu la cine, care zicea cam așa „abia aștept să-i văd pe ăia care merg 5 km până la alt magazin pentru că boicotează kaufland”

Așa cum zice foarte bine și Vali, e doar o reclamă.

Mie nu-mi e clar altceva: de când trebuie brandurile să fie active moral și corect politice și să facă educație prin social media, când pentru toate, social media este un canal de marketing sau/și sales? De ce nu putem lua lucrurile ca atare și să mergem mai departe? 

Aici se aplică iar regula dublului standard de la noi: pe la toate conferințele se bate apa în piuă cu creativitatea și curajul pe care trebuie să le aibă companiile, să abordeze teme noi și să iasă din zona de confort pentru a rupe ritmul cu competiția, dar când apare câte o d-asta sărim toți ca arși, că vai, nici n-am mâncat, nici nu ne pute. 

Ne luăm prea tare în serios și discuția poate fi dusă la nivel granular, cu contextul social, pentru ce tip de persona au ales să comunice în social și cam cât de mare e bula clienților lor vs bula revoltaților de pe social media care ar putea viraliza frumos postarea.

În rest, altă furtună în pahar, peste 2 săptămâni nu va mai ști nimeni de ea.

 

6 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1 Comentariu nou

    Sau despre cum oamenii nu au alte probleme mai mari decat sa se ia de Kaufland.

  2. #2 Comentariu nou

    Asa se intampla cand oamenii din social media sunt invidiosi! Nu accepta sa fie unul mai creativ ca ei. Ar trebui sa vedem de unde a inceput miscarea asta de negativism. Ati fi surprinsi!

  3. #3 Comentariu nou

    Ceva similar s-a intamplat in Spania cu Hooters. Aia vor sa deschida la Barcelona si toti arhiereii corectitudinii politice si ai feminismului extremist fac tot posibilul sa impiedice lucrul asta in vreun fel. Chiar zilele trecute am scris de subiect: https://zpoz.net/68cnx

  4. #4 Comentariu nou

    Chiar dacă ar fi așa, dar cine să facă o lege care să nu poată fi atacată sau să fie modificată de 100 de ori?

  5. #5 Comentariu nou

    Bad publicity is still publicity. Si moda asta cu political correctness incepe sa devina plictisitoare. Ia reclama cu „Batman, batman” – iti dai seama ce-ar pati in ziua de azi?

    Imi place Kaufland – e un mall pe gustul meu. M-as duce la ei chiar daca ar face holocaust jokes.

  6. #6 Comentariu nou

    Eu astept reclamele la bomboane in care un pedofil baga copiii in duba cu ajutorul minunatelor dulciuri. A, si reclamele la salam in care o oaie jupuita sa ne explice de ce mezelurile cutare sunt cele mai proaspete si bio de pe piata. Mult succes!

Adaugă reply - Dana

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.