De ce nu există marketing pentru Simona Halep?

Întrebarea a apărut în urma unei discuții între prieteni, zilele trecute.

Dacă ne uităm pe facebook în timpul meciurilor, toată țara e fan Simona Halep, ceea ce e și normal, de altfel, pentru că este numărul unu mondial, este un simbol național și ne alimentează mândria de a fi români.

Ce nu înțeleg eu este de ce nu există marketing în zona asta de sport a Simonei Halep. De ce nu avem colecții „Simona Halep” de la Nike? De ce nu avem limited edițion „Simona Halep” la Wilson?

Dacă nu capitalizezi acum pe imaginea ei, măcar local, când e numărul 1, când o să o faci? După ce se retrage? Mă întreb oare câți copii, fete mai ales, au decis să se apuce de tenis în ultimii ani având-o ca model pe Simona?

Adică dacă nici ăsta nu e vector de imagine, nu știu cine e.

La adidas, de exemplu, în Park Lake, cel puțin, este mare de tot o imagine cu Caroline Wozniacki pe vitrină, alături de Gareth Bale.

Eu când am avut de ales racheta pentru tenis, a contat destul de mult imaginea lui Federer de la Wilson.

21

6 Responses

  1. Un muc
    May 4, 2018
  2. Sorin
    May 3, 2018
    • andrei
      May 3, 2018
  3. Mary
    May 3, 2018
    • andrei
      May 3, 2018
      • Mary
        May 3, 2018

Write a response