DANONE lansează campania experentială „Aruncă un ochi. Rămâi pentru o experiență” prin intermediul tehnologiei VR

Cei de la Danone au pornit o campanie de informare și deschidere către consumatori,  campanie care se numește „Aruncă un ochi. Rămâi pentru o experiență” și care are ca scop prezentarea procesului prin care se fabrică iaurtul la fabrica din Colentina, proces care începe la țâța vacii și se termină cu la raft.

Tehnologia VR vine să ajute acest demers, astfel că, până pe 16 iunie, în orice zi de joi, vineri sau sâmbătă, poți merge în magazinele Mega Image unde Danone a instalat aceste puncte de VR și poți vedea chiar tu cum decurge procesul de fabricare a iaurtului. Cam acesta este programul:

 

Mai mult de atât, campania are și o componenta promoțională, “Hai pe drumul iaurtului”. Până pe 24 iunie, cei care cumpără produse Danone și înscriu datele de pe bonurile fiscale pe platforma www.drumuliaurtului.ro pot câștiga una din cele 45 de vizite la ferma de unde Danone ia laptele (nu singuri, ci cu trei membri ai familiei sau prieteni), de pe lângă Oltenița. Cum ar veni, crede și nu cerceta, mergi direct la coada vacii să vezi ce și cum.

 

 

Revenind la VR, eu am testat în Mega Image de la Drisor, e foarte mișto, e foarte autentic ( am recunoscut persoane care lucrează la Danone în clip) și e cam primul program pilot de acest gen care se face între un brand și un retailer. De conștientizare, de deschidere și transparență. Cumva normal să fie Mega Image, pentru că ei au experiență în domeniu.

 

 

Deci Danone, VR, iaurt, concurs, câștig, direct la văcuțe. Detalii pe www.drumuliaurtului.ro.

27

No Responses

Write a response