Daca vrem, se poate


O sa ma leg un pic de articolul scris de Bogdan in urma cu cateva zile despre cat de important este pentru o companie sa monitorizeze toate canalele de comunicare pe care le are la dispozitie pentru a castiga clienti noi sau a-i mentine pe cei existenti.

E adevarat ca eu am cerut ceva recomandari despre unde sa merg sa-mi fac un control medical si am primit doar raspunsuri de la oameni din social media, pentru care le multumesc foarte frumos. Din partea cabinetelor sau clinicilor, nici unul. Pacat.

Insa am intalnit saptamana trecuta si cazul exact invers. E vorba despre baietii de la reparatiiferestre.ro. Pe langa faptul ca oamenii sunt super profesionisti, la modul in care m-au rezolvat cu niste plase de tantari in mai putin de 24 de ore, au incercat sa nu faca mizerie mai deloc, lucruri de care ne lovim mai mereu cand vine vorba de mesteri, ei sunt  chiar interesati de ceea ce inseamna social media si ce beneficii le poate aduce. Asa am aflat ca pot fi gasiti si pe twitter, facebook si youtube, adica fix acolo unde momentan e bataia pestelui mai mare. Si sunt dispusi sa investeasca in segmentul asta, din ce mi-au spus, fapt ce denota seriozitatea si dorinta de a ramane aici.

Una peste alta, trebuie sa le multumesc ca au scapat pe cineva de groaza fluturilor si a tantarilor. Spor la treaba baieti!

foto

15

No Responses

Write a response