Cum integrezi un retailer într-un festival?

Pentru prima dată, atât în istoria Lidl, cât și în istoria  FITS, dacă nu mă înșeală memoria, un retailer a fost partenerul unui festival de teatru. Și nu orice festival de teatru, ci chiar cel de la Sibiu, cel mai mare și important, nu doar în România, ci și regional.

De ce mi se pare atât de special parteneriatul ăsta? Pentru că a fost făcut discret, fără să agreseze sau fără să fie enervant de semnalizat.


Ce au făcut cei de la Lidl: au susținut un spectacol de teatru (care a fost super sold-out, btw), au adus un truck cu „Bucătar după ureche”, care e un concept exact cum tre să fie, pe entertain, fun, dar și cu o componentă de educație și au amenajat un colț Lupilu pentru părinți și copii, unde să poată mamele să alăpteze sau părinții (toți) să schimbe copilul, să facă chestii d-astea cu caracter parental. Asta din urmă mi se pare foarte tare și aș face-o cu caracter permanent oriunde în țară, pentru că suntem departe rău cu facilitățile pentru părinți cu copii mici.

Chestii mici, la prima vedere, dar care s-au integrat super bine în context și au fost primite ok de către oameni, fără să mute atenția de la festival, dar care să puncteze la partea de consideration pentru Lidl.

Să tot vedem așa.

18

No Responses

Write a response