Continuare la articolul cu "Hei, creativule"

Pentru că am avut multe discuții și dezbateri pe tema asta în weekend, simt că e nevoie să fac niște rectificări. Sau lămuriri. Nu am zis că nu trebuie făcut, am spus doar că nu trebuie să nu facă nimeni, ci că nu trebuie făcut doar de dragul de a arunca niște ”hei” în online.

Dacă prinzi un context bun sau o tensiune exploatabilă, go for it.

Două exemple:

Dan a făcut o poză unde a speculat o tensiune existentă de când lumea: refuzul brăilenilor să admită că sunt moldoveni. La fel și buzoienii.

A mers, s-a dus, ne-am râs, ne-am hăhăit, au fost și oameni care au mușcat-o și ne-au făcut deliciu

moldova

 

Cei de la Lidl au scos una legată de fistic. Pentru că știm cu toții că la fistic nu ne putem opri din mâncat decât atunci când se termină.  Și aparent cei de la Lidl se confruntă cu tensiunea asta, a oamenilor care mănâncă fistic vărsat în magazinele lor .

lidl

Partea interesantă, apropo de tensiuni, este că inclusiv clienții/fanii au reacționat potrivit și au prins ideea.

Exemplu:

totlidl

 

Până acum,  la nivel de cifre, postarea a ajuns la peste 100.000 oameni, are in momentul asta 824 likes, 111 shares, 89 comentarii. Totul organic, informație aflată direct de la sursă.

Din motivul ăsta am și ales-o ca exemplu. Pentru că e un real-time potrivit.

20

One Response

  1. Arhifane
    January 11, 2016

Write a response