Companiile de telecom refuză să existe în anul 2015

Mergând prin oraș destul de mult și de des, mă lovesc de tot felul de bannere stradale, oferte puse pe capra din fața magazinului sau mash-uri uriașe pe clădiri, după buget.

Azi mi-a sărit în ochi o ofertă de genul ăsta la Telekom, care avea super ofertă cu Nickelodeon, post pe care îl poți vedea doar la ei. M-a pufnit râsul și m-am gândit dacă există cineva care să-și mute abonamentul pe care îl are, să plătească taxa de reziliere și toate cele doar pentru un post.

Mi-am amintit și marea combinație făcută de cei de la UPC anul trecut cu Liga1 la fotbal. Probabil sperau să se mute toți abonații de la Digi la ei doar să vadă meciuri de talia Viitorul-Chiajna. Fail total, au abandonat ideea, ba mai mult, le-a dat ocazia celor de la Digi să le râdă în nas, oferind meciurile gratis abonaților acestora.

Aștept clipa când niște oameni de marketing îți vor da seama că vânatul clienților de la concurență este o abordare păguboasă și ar fi mult mai util să creeze pachete care să poată fi achiziționate individual, indiferent de rețeaua la care ești abonat.

Cum e HBO. Vrei să vezi HBO, iei pachetul aferent. Vrei sport? Ia pachetul de sport. Vrei desene animate, cooking, pornache sau orice alt canal care nu este în must-carry? Pachet.  Contează al cui abonat este atât timp cât plătește și îți dă niște bani? Eu zic că nu.

12

5 Responses

  1. Alex
    May 15, 2015
  2. Tudor Crețu
    April 12, 2015
  3. nFo
    April 10, 2015
  4. Crisia
    April 10, 2015
  5. Marius Sescu
    April 9, 2015

Write a response