Companiile devin publisheri. Cum folosim asta?

Articol din categoria: andreiu

content

Încă n-a terminat Victor Kapra prezentarea de la Social Media Winter Camp despre conţinut. A pus punctul pe I şi a expus foarte bine o problemă reală, cu care ne confruntăm cu toţii, indiferent de care parte a baricadei ne aflăm, blog sau companie sau agenţie.

Avem acum de-a face cu lupta pentru conţinut, structura şi calitatea acestuia fiind elemente care pot face diferenţa şi pot influenţa decisiv business-ul. Deja avem de-a face cu divizii întregi de online, de oameni care se ocupă de crearea şi întreţinerea conţinutului, de poziţionarea acestuia şi identificarea oportunităţilor.

Problema despre care vorbeam mai sus este aceea a conţinutului care se pierde în neant. La un eveniment se fac sute de poze, sunt folosite doar câteva. Prezentările mor după 10 minute de la susţinerea acestora.

Eh, ăsta e un izvor important de conţinut. Fotografiile făcute pot fi exploatate în social media, în facebook, instagram. Prezentările pot fi folosite pentru a împacheta un comunicat de presă.

Viitorul se anunţă din ce în ce mai ofertant pentru companii în ceea ce priveşte conţinutul. Şi mai ales conţinutul original, dedicat, creativ, relevant orientat către client. Asta ar trebui să fie obiectivul nostru, al oamenilor implicaţi în industrie, pentru următoarea perioadă de timp, cât mai apropiată.

#bizsmscamp este un eveniment Biz, realizat cu sprijinul Telekom, UniCredit Tiriac Bank, Samsung, Renault, Shoppy, Coca-Cola, Staropramen, Samburesti, Himalaya, TNT, Calif, Heidi si Air-France KLM.

0 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1 Comentariu nou

    I se zice brand journalism – http://markataing.com/brand-journalism/

  2. #2 Comentariu nou

    Bogatia de continut ar trebui folosita in primul rand cu inteligenta. Chiar si o simpla imagine de la un eveniment poate deveni un subiect de discutie. De la atmosfera, oameni si pana la aspectul acestora, de la slide-ul fotografiat si pus pe facebook sau instagram si pana la graficul preluat de la fetele de la PR.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.