Companiile devin publisheri. Cum folosim asta?

content

Încă n-a terminat Victor Kapra prezentarea de la Social Media Winter Camp despre conţinut. A pus punctul pe I şi a expus foarte bine o problemă reală, cu care ne confruntăm cu toţii, indiferent de care parte a baricadei ne aflăm, blog sau companie sau agenţie.

Avem acum de-a face cu lupta pentru conţinut, structura şi calitatea acestuia fiind elemente care pot face diferenţa şi pot influenţa decisiv business-ul. Deja avem de-a face cu divizii întregi de online, de oameni care se ocupă de crearea şi întreţinerea conţinutului, de poziţionarea acestuia şi identificarea oportunităţilor.

Problema despre care vorbeam mai sus este aceea a conţinutului care se pierde în neant. La un eveniment se fac sute de poze, sunt folosite doar câteva. Prezentările mor după 10 minute de la susţinerea acestora.

Eh, ăsta e un izvor important de conţinut. Fotografiile făcute pot fi exploatate în social media, în facebook, instagram. Prezentările pot fi folosite pentru a împacheta un comunicat de presă.

Viitorul se anunţă din ce în ce mai ofertant pentru companii în ceea ce priveşte conţinutul. Şi mai ales conţinutul original, dedicat, creativ, relevant orientat către client. Asta ar trebui să fie obiectivul nostru, al oamenilor implicaţi în industrie, pentru următoarea perioadă de timp, cât mai apropiată.

#bizsmscamp este un eveniment Biz, realizat cu sprijinul Telekom, UniCredit Tiriac Bank, Samsung, Renault, Shoppy, Coca-Cola, Staropramen, Samburesti, Himalaya, TNT, Calif, Heidi si Air-France KLM.

21

2 Responses

  1. Pingback: Cismaru, Mariciu sau Ivo? January 21, 2015
  2. Marian
    November 30, 2014
  3. Robert Katai
    November 29, 2014

Write a response