Cine a răspuns la studiul ăsta despre social media în România?

Am văzut pe LinkedIn o discuție clasică ( același text, companiilor din RO le este frică de social media etc etc) care prezintă niște date cel puțin interesante. Aproape 50% dintre respondenți au declarat că au investit sub 3000 de euro în social media în 2014, ceea ce ar însemna, doar la nivel de ads, un 8/euro pe zi pentru promovare. Zice bine cineva acolo, în comentarii, că este exagerat să numești companie un srl.

Așadar, sunt curios, dintre cunoscuți și oameni ai industriei, care toacă social media pe ștatul de plată, a răspuns cineva la studiul ăsta? Pentru că eu și încă vreo 3 oameni pe care i-am întrebat acum nici nu am auzit despre el.

 

Nu am o problemă cu studiile, e bine că se fac, e nasol că se fac pe genunchi și aruncă în piață niște statement-uri care nu fac decât rău. Atât industriei cât și pieței.

22

7 Responses

  1. Gabriel Ursan
    January 12, 2015
  2. alex
    January 12, 2015
  3. raresm
    January 11, 2015
    • Andrei
      January 11, 2015
  4. Cristian
    January 11, 2015
    • Andrei
      January 11, 2015
  5. Arhi
    January 11, 2015

Write a response