Cea mai bună experiență de customer care pe care am avut-o cu un brand

Am o pereche de ochelari făcuți acum 3 ani, cu rame de la Police și lentile de la Essilor. Super mișto, m-am obișnuit cu ei din prima clipă și nu am renunțat la ei de atunci, cu excepția condusului și a mersului prin soare unde îi am pe cei cu lentile heliomate, despre care am scris aici.

Revenind. La finala UC mi-a căzut o chestie de la brațul stâng, un opritor metalic, o chestie măruntă dar destul de importantă pentru că nu mai puteam să port ochelarii. Cădeau de la ochi, pentru că brațul stâng se deschidea mai mult decât normal.

Am mers cu ei la optici prin București, Brăila și Galați. Am mers și la bijuterii și la ceasornicării să caut o soluție, poate mă poate ajuta cineva. Nimic, nici o șansă. Cel mai amuzant a fost un nene de la o optică din Brăila care mi-a zis că astea-s rame scumpe, nu aduce nimeni piese pentru așa ceva, că blochezi banii de pâine ai familiei.

În fine, aproape când să abandonez lupta, mă gândesc că merită o încercare să scriu direct la Police pe site, cel internațional, pentru că nu au prezență oficială în România. Și le scriu acolo, în formularul din contact, că sunt un mic padawan și că mi-ar părea rău să renunț la ei pentru o chestie efectiv cât o furnică.

Nici un semn de la ei, doar un mail automat că mesajul a fost primit și blabla.

La vreo 3 zile mă sună un domn care îmi spune că a primit de la Police notificarea mea și mă roagă să îi transmit o poză cu seria brațelor, să vadă dacă există pe stoc aici. Îi trimit omului toate informațiile, nici un răspuns vreo săptămână.

Vineri mă sună un tip de la Optiplaza, îmi spune că au primit un set de brațe de la Police pentru mine și că mi le vor trimite într-un punct al lor, respectiv Parklake.

Sâmbătă mă duc și las ochelarii, azi i-am luat reparați, cu brațe noi nouțe.

Ce voiam să zic cu asta. Asta e exemplul perfect de customer care și customer support pe care îl poate oferi un brand. Eficiență, dinamism și rapiditate.

Fără mesaje pompoase, fără interacțiuni lungi și inutile, totul flawless.

Interacțiunea mea cu brandul a fost unilaterală, având în vedere că de la brand nu am primit nimic decât un mail automat. Procesul care a urmat, excelent. Fluxuri foarte bine puse la punct, rețeaua de distribuție bine dezvoltată, toate argumentele pentru succes.

Să facem acum un exercițiu de imaginație și să ne gândim ce brand voi alege de fiecare dată când îmi voi schimba ochelarii?

19

No Responses

Write a response