Ce mai fac antreprenorii români, cei de dincolo de bula noastră

Izolați în bulă fiind, suntem de multe ori tentați să credem că lumea noastră e perfectă și unele chestii nasoale despre care auzim sunt simple accidente.

Se întâmplă de multe ori să discutăm despre profesionalism, etică, responsabilitate și, de ce nu, sustenabilitate în ceea ce facem. E valabil și celor care acționează la corporație, la patron sau sunt antreprenori.

Ei bine, dincolo de gardul bulei noastre, lucrurile se fac un pic altfel. Și treaba merge, pentru că altfel nu ar exista astfel de cazuri.

Vedeți clar cum se tranzacționează, se dau sfaturi și cum se mișcă lucrurile.

Eu aș spune că aștia nu sunt antreprenori, sunt niște bișnițari ordinari, niște combinatori cu internet. Problema apare atunci când ăștia ies la suprafață și încep să pună probleme celor care lucrează „pe curat”.

Pentru că degeaba te chinui tu, ca antreprenor/agenție/freelancer cinstit să îi explici cuiva că trebuie să crească natural și susținut, că are nevoie de timp pentru a dezvolta social media așa cum trebuie, dacă vine un Giani d-ăsta și îi promite 430k de fani în 2-3 săptămâni.

Și după ce vă opriți din râs și din „hai frate, că nu e așa, vă spun că sunt foarte mulți oameni, în continuare, care nu știu exact cum trebuie să fie joaca pe internet.

Author: andrei

i was here first

5 thoughts on “Ce mai fac antreprenorii români, cei de dincolo de bula noastră”

  1. Din pacate cumpararea like-urilor e practicata in continuare chiar si de “case mai mari” pentru clienti care nu stiu ca nu este corect si ca acele like-uri nu aduc vizitatori buni. Important este sa educam clientii atata cat ne sta in putere chiar daca nu putem educa intreaga piata.

  2. Da, mai, lasa-i sa dea banii pe o pagina cu 80k likes ca o sa si-o ia in mufa cand o sa afle ca toti sunt in afara si au intrat acolo doar pentru sex :))
    Dupa ce o cumpara, o sa aiba atatea comenzi cate fire de par am eu in palma :))

  3. Comentează unul spunând că-i complicat să schimbi numele paginii, dar individul nostru dă imediat replica: „Nu este dacă ști cum”.
    Jesus 😐
    Păi nu e el jmeker?
    Pentru a avea acel grup de oameni cu interese care să semene cu ale tale, e nevoie de timp și trebuie să fie ceva natural, nu forțat. Bineînțeles, asta dacă vrei să interacționezi cu acea comunitate de oameni.

  4. Si ca sa vin in completarea ta: astia sunt clientii care stiu ei cum e treaba cu SEO si care vor sa fie primii pe Google. Si cand e vorba de platit servicii de calitate e de fapt prea scump, ca le-a facut lor “un baiat” site-ul cu 200.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *