Ne-am calmat cu emoticoanele? Bun, hai să vedem și utilitatea lor

De 2 zile facebook a introdus noile emoticoane. Părerile împărțite între oameni, cum e și normal de altfel.

Unii zic că îs nasoale, alții zic că facebook devine hi5 ( me included here), unii se întreabă pe bună dreptate cum se va raporta, cum se vor stabili obiectivele și cum se vor modifica briefurile.

un brief scris de un cretin ar putea suna așa:

brief

repet, ăsta e un caz care n-ar trebui să existe, dar ne vom aștepta și la așa ceva de la vreo minte luminata de la client.

Acum, privind la rece mutarea, peste tot impactul negativ și confuzant pe care l-a avut această schimbare eu zic că se poate privi și din alt unghi și interpreta pozitiv mișcarea.

Mi se pare că e un tool în plus pentru calibrarea conținutului și pentru a lua feedback de la fani, în cazul paginilor de brand. Nu trebuie să ai setat un KPI de love ca să îți dai seama că multe ”angry” transmit un mesaj. Se poate face o scală, pornind de la Love cu feedback pozitiv și Angry cu cel mai prost feedback. E un barometru bun, care pe long term te poate ajuta pe tine, brand/social media whatever să înțelegi mai bine ce tip de conținut așteaptă publicul de la tine. Mai mult, îți poți da seama ce tip de audiență ai și poți stabili un plan de content care să fie relevant pentru ei. Asta în cazul în care ai un fan base de quality fans și nu cumpărați la kilogram de pe fiverr.

Revenind la brieful ipotetic de mai sus. Dacă va apărea și cineva vă da obiective pe Q sau pe YR de love sau haha sau angry consider că e momentul în care să vă ridicați și să plecați, pentru că asemenea tâmpenie nu poate fi acceptată.

În concluzie, eu sunt de părere că băieții ăia de la facebook nu sunt chiar atât de naivi încât să ia decizii ( fie ele controversate sau nu) care să impacteze negativ business-ul. Au demonstrat de-a lungul timpului asta, introducerea emoticoanelor nefiind prima decizie controversată și intens comentată de utilizatori.

Articol de Love sau Angry?

19

One Response

  1. Gabriel Ursan
    February 26, 2016

Write a response