Brand addict


Vi s-a intamplat vreodata sa realizati brusc ca aveti o oaresce dependenta de un anumit brand si nu stiti de ce?

Ei bine, mie da si de multe ori nu-mi explic de ce beau numai Pepsi [bine, pentru ca e za best], de ce fumez numai Lucky Strike, de ce prefer Nike lui Adidas sau mananc la Burger King de parca n-as fi vazut in viata mea un burger. De castigat nu-mi amintesc sa fi castigat ceva la vreun concurs al celor enumerate mai sus, nici premii sau orice altceva care sa ma fi agatat la un moment dat.

Doar pentru simplul fapt ca am rezonat cu produsul respectiv, am ales sa nu il inlocuiesc cu altceva. Sa fie conservatorism, brain-wash sau pur si simplu intamplare? Si uite ca se pot lega relatii de durata intre client si brand fara mari eforturi depuse. Numai sa fii acolo la timpul si momentul potrivit.

8

8 Responses

  1. ruxa
    November 28, 2011
  2. Mircea Meşter
    November 28, 2011
  3. Alex N.
    November 26, 2011
  4. Mariciu
    November 25, 2011
    • Andrei
      November 25, 2011
      • flavian
        November 25, 2011
        • Andrei
          November 25, 2011
  5. flavian
    November 25, 2011

Write a response