Bilă albă pentru RDS&RCS

Zilele trecute am descoperit că am un receiver de Digi prin casă. Mi-am amintit că am un abonament de cablu și net la ei, dar pe care nu l-am mai folosit din decembrie 2012. Bineînțeles, nici nu l-am mai plătit.Poveste lungă, m-am tot mutat și am avut net de la propietar. În fine, mă taie un pic apele când mă gândesc cât am de plată, pe restanțe și penalități și restul de dandanale care apar de obicei în contractele cu operatorii de telecom.

Azi iau legătura cu ei, le spun problema, le explic că le returnez echipamentul și vreau să achit datoria pe care o am la ei și să încheiem contractul. Mă așteptam la o sumă destul de mare de plată 12 luni x 60 de lei, plus penalizări, cel puțin. Numai că tipa de la customer care de la ei mi-a spus că am doar 3 luni de achitat și trebuie să restitui dispozitivul și gata. Asta a fost. Nici o penalizare, nici o suma foarte mare, pentru că după 3 luni de neplată, abonamentul a fost reziliat unilateral de ei.

Prin urmare, good job RCS&RDS. Poate ar fi util să sune cineva din când în când să te întrebe de sănătate, dacă nu plătești vreo 3 luni, ca mine…Dar una peste alta, e de apreciat că nu se urmărește jecmănirea clientului. Până la urma urmei nu am folosit serviciile pentru care m-aș fi așteptat sa fiu taxat.

10

2 Responses

  1. Petru Dolhescu
    February 19, 2014
  2. ovi sirb
    February 18, 2014

Write a response