OLX.ro s-a apucat de bătut recorduri

Articol din categoria: andreiu

Din click în click am ajuns zilele astea pe blogul celor de la OLX.ro (o chestie mișto e să vezi că un site de anunțuri are blog!) unde am aflat că românii apelează la canalele online de încredere pentru a vinde sau cumpăra.

În același timp, când lumea spune că piața anunțurilor de mașini se duce în cap, cei de la OLX.ro zic așa:

Conform unei cercetari realizate recent alaturi de compania Reveal Marketing, OLX.ro este cel mai eficient site de anunturi de pe piata locala pentru vanzarea unei masini. Studiul a fost realizat pe un esantion de 160 de anunturi incarcate simultan pe OLX.ro si pe alte doua platforme de anunturi cu publicare gratuita relevante pentru piata auto online, mai exact un site specializat in zona auto si unul generalist.

De asemenea, in primele doua saptamani de la postarea anuntului, vanzatorii de masini de pe OLX.ro primesc aproximativ 9,7 mesaje de cumparare, fata de 1,7 si 0,7 cat a fost media pentru celelalte doua platforme incluse in raport.

Studiul a mai oferit si alte informatii utile precum faptul ca anunturile pentru masini mai ieftine de 2.000 euro au primit cele mai multe contactari, iar anunturile cu cele mai multe vizualizari au fost pentru marcile de masini Volkswagen, Opel si Renault

 

Eu vreau să-mi iau Ford, ca fapt divers, dar ce-i drept, nici la studiu nu am participat.

Ce mi se pare misto e că, desi sunt lideri detașati și mătură tot în cale lor, cei de la OLX.ro nu se culcă pe ureche ci merg mai departe și tot inovează. Și sunt proactivi. O dovadă în plus este și faptul că in acest prim trimestru, numărul de descarcari pentru cele trei aplicații mobile OLX.ro a depasit pragul de 3,2 milioane.

Nice. Uite că în online nu e atât de nasol și se poate face treabă cum trebuie. Trebuie doar să vrei.

Infografic_OLX_3luni20161

3 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1 Comentariu nou

    Eu le-am sugerat 2 filtre noi destul de importante: cutia automata, combustibil hibrid. Sunt curios cat dureaza pana ajung in release.

  2. #2 Comentariu nou

    Băi nene, eu nu mai pot cu studiile astea comparative. Nu tu nume, nu tu linkuri, nimic…
    Adică de ce nu se spune numele și linkul concurenței? E interzis de lege? Dă rău la agenție? Cam care-ar fi cauza?
    Că pe mine studiile astea comparative cu anonimi nu mă impresionează cu nimic. Vreau să știu cu cine ți-ai măsurat mușchii. Vreau să văd pe cine-ai depășit.

  3. #3 Comentariu nou

    Trebuie sa ai si multe milioane pentru promovare, mai ales la TV

Adaugă reply - Nea Ilie de la Sculărie

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.