Băieţi, prieteni, foşti colegi, sau ce suntem noi, vă rog eu frumos, încetaţi cu titlurile astea idioate. Serios acum, nu îşi au locul. Ştim la fel de bine cu toţii că se pot avea rezultate şi fără titluri cancaniste, panicarde sau pur şi simplu idioate. Ştim asta pentru că în trecut aşa făceam. Şi râdeam de ceilalţi din piaţă care foloseau expresii care mai de care mai cretine, doar ca să ciupeacă un click în plus.
Când m-am apucat în 2013 să mă iau la trântă cu titlurile astea imbecile, deşi ştiam că nu va avea nici o finalitate concretă, am facut-o cu mândria că, deşi vin dintr-un trust media, nu am apelat niciodată la astfel de practici. Oricine m-ar fi întrebat, era de ajuns să intre pe paginile trustului şi să caute în istorie.
Şi aveam şi creştere, şi trafic, şi comunitate. De toate. Tot ce trebuie să meargă treaba bine, să avem cu ce ne justifica salariul.
Vă rog eu, încetaţi cu astea. Nu de alta, dar ne faceţi pe noi, cei ce am fost acolo înainte, să ne fie ruşine să spunem că am fost colegi. E păcat să ajungeţi de râsul online-ului românesc.
19 comentarii Adaugă comentariu
Au trecut peste INCREDIBIL, NU-TI VINE SA CREZI, SOC SI GROAZA, si au trecut la ceva si mai inferior, adica cum naiba sa zici „De cand te-au scos ai tai din maternitate?”
Sincer, mi-e rușine cu breasla jurnalistică! Una e să arunci un ”uluitor” / ”spectaculos” și alta e să ajungi la o exprimare de genul.
Eu n-aș deschide asemenea articol.
Si e atat de amuzant ca scriu comment-ul asta de la o festivitate de absolvire a unei facultati de jurnalism si toti vorbesc de etica, moralitate si deontologie.
nişte maimuţi dresaţi.
Intamplarea face sa il stiu pe Catalin Oprisan, ca sa imi dau seama ca asta e opera lui. Poate ai dreptate…dar te-ai uitat cate likeuri are? 984358…
@ionut il stiu si eu pe Oprisan. Eu cand am plecat de acolo, in 2012, pagina avea vreo 500k. Deci nu e spectaculoasa cresterea
Problema e ca publicul accepta asta. Eu eram abonat la cateva newslettere si am renuntat pe rand la ele, pe masura ce incepeau cu titluri de genul. Acum pot afla o stire fara sa fie incredibila si sa fac 10 clickuri pt a decide daca are macar o fraza interesanta in ea.
Titlurile de pe site-urile lui Felix sunt de mult în categoria celor penibile. Nu le urmăresc, ci intru pe gsp.ro și îmi mai sare în ochi din când în când câte un titlu imbecil. Și o spun cu tristețe, pentru că știu că de A1.ro se ocupă Cătălin Oprișan, un om pe care eu încă îl mai apreciez ca jurnalist.
De la „Fa, Doina”, la „Cum […] dai, ma, […]? Probabil ca au facut aceeasi scoala. Sau, cum ar spune un amic, e din seria „de acelasi autor”… Agramatismul si exprimarea mitocaneasca si „cocalareasca” sunt la moda azi! 🙂
Stii, Andrei, daca iei „cartea” din scoarta-n scoarta nu e ok. Teoretic. Dar sunt materiale light, pentru consum imediat, de cele mai multe ori comice, iar titlul tine de amuzament, imaginatie, nu de dogma. Nu poti trata asemenea subiecte ca AFP si, una peste alta, daca am vorbi fata in fata cum se comunica de obicei/oficial in mediul online ne-am da pumni din primul minut (banuiesc ca de pe FB/Twitter ai preluat materialele). In orice caz, indiferent de abordarea pe care o avem fata de subiect, iti respect opiniile.
@Daniel stii bine cum abordam noi problema si totusi treaba mergea, idiferent ca erau subiecte „light” sau „heavy”, basca, mai faceam si misto de realitatea si restul
„de cand te-au scos ai tai din maternitate?” jesus, de unde au venit cu ideea asta de formulare? si nu era „asa ceva” de ce e scris „ase ceva”? si uite cum ma intorc la citit stiri pe mashable si la gif-uri cu pisici pe buzz feed
#vaidesufletulmeu
I-a placut postarea ta si lui Petrisor, asa ca aia cu „doreii” a aparut si pe paginademedia.
astea sunt stirile cautate … ei doar ofera ce se cere 😛
Pai cand citesti o stire sa fie ca si cum ai auzit-o de la nea popicu in scara de bloc, ca doar asa e memorabila.
Stay classy, http://i.imgur.com/GiHjB2H.jpg