Se dă reclama asta, din punctul meu de vedere foarte mișto gândită și realizată, care are ca scop încurajarea purtării de centură când ești la volan.
Nobil, nu? Ba chiar plăcut ochiului la vedere. Numai că vreo duduie cu țâțe mici de la vreun ONG se sesizează și îi reclamă pe băieții ăștia la CNCD ( consiliul național pentru combaterea discriminării).
CNCD studiază, analizează, cântărește, stă drept și judecă strâmb că se impune amendă. Să-i ardem pe micuți, să crape pielea pe ei, altă dată să nu mai facă. 2000 de lei amendă, bine că nu le-au dat și vreo 2 castane, să-i învețe minte.
Ce rezultă? Știrea este preluată pe site-uri, pe bloguri, la radio, chiar și la Esca în prime-time. Acum, la cât mă pricep eu la media-buying, cu 2000 de lei abia dacă apuci să bați la poartă la PRO, d-apăi să mai și apari la știri.
Restul de rezultate în google vedeți aici.
Acum, eu dacă aș fi ACR, le-aș trimite o scrisoare de mulțumire iluștrilor de la CNCD și un buchet de flori, o ciocolată și un sutien cu push-up celei care a făcut reclamația, pentru că ajutor mai mare de promovare a campaniei nu ar fi avut fizic cum să dea.